دانلود مقاله دینامیک مکانیزم موتور با عمل مستقیم نوع فایل : Word تعداد صفحات : 33 1-5- مقدمه : مکانیزم حرکت رفت و برگشتی یکی از مکانیزمهای معمولی جهت تبدیل حرکت دورانی به حرکت رفت و برگشتی و برعکس می باشد. در موتورهای احتراق داخلی ، ماشین بخار و غیره ، حرکت رفت و برگشتی پیستون به حرکت دورانی میل لنگ و در کمپرسورهای رفت و برگشتی و دستگاه پانچ حرکت دورانی میل لنگ به حرکت رفت و برگشتی پیستون یا دستگاه پانچ تبدیل میشود. در ابتدا به بررسی تغییرمکان ، سرعت و شتاب پیستون می ...