فروشگاه فایل

ارائه انواع فایل های تحقیق، کتب، مقالات و جزوات کاربردی برای تمامی مقاطع

فروشگاه فایل

ارائه انواع فایل های تحقیق، کتب، مقالات و جزوات کاربردی برای تمامی مقاطع

دانلود پاورپوینت فصل پنجم : تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

تقسیم بازار یا بخش بندی بازار هسته مرکزی استراتژی بازاریابی وروندی است برای تشخیص ومجزاکردن ویژگیهای خریداران . استراتژی بازاریابی شامل دوبخش اساسی است : 1- گزینش بازارهدف 2- توسعه وتدوین برنامه بازاریابی موثربرای موفقیت دربازارهدف   اهداف بخش بندی بازار : 1-انتخاب بازارهایی که سازمان می خواهدیامی تواندمحصولات وخدماتش رابه آن عرضه کند. 2- طراحی محصولات وبرنامه های بازاریابی برای پاسخگویی به احتیاجات خریداران موردنظر وقتی تعدادمصرف کنندگان محصول یاخدمتی بیش ازدونفرباشدمی توان بازاررات ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.