X
تبلیغات
زولا

دانلود پاورپوینت فصل پنجم : تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

یکشنبه 26 شهریور 1396
تقسیم بازار یا بخش بندی بازار هسته مرکزی استراتژی بازاریابی وروندی است برای تشخیص ومجزاکردن ویژگیهای خریداران . استراتژی بازاریابی شامل دوبخش اساسی است : 1- گزینش بازارهدف 2- توسعه وتدوین برنامه بازاریابی موثربرای موفقیت دربازارهدف   اهداف بخش بندی بازار : 1-انتخاب بازارهایی که سازمان می خواهدیامی تواندمحصولات وخدماتش رابه آن عرضه کند. 2- طراحی محصولات وبرنامه های بازاریابی برای پاسخگویی به احتیاجات خریداران موردنظر وقتی تعدادمصرف کنندگان محصول یاخدمتی بیش ازدونفرباشدمی توان بازاررات ...
نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.