فروشگاه فایل

ارائه انواع فایل های تحقیق، کتب، مقالات و جزوات کاربردی برای تمامی مقاطع

فروشگاه فایل

ارائه انواع فایل های تحقیق، کتب، مقالات و جزوات کاربردی برای تمامی مقاطع

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان بیمه گران بازرگانی


چکیده مقاله: این تحقیق به تحلیل تأثیر مدیریت پیشکنشی بر عملکرد مورد انتظار از کارکنان در شرکتهای گروه صنعتی و بازرگانی افزون،پرداخته است. جامعه آماری این تحقیق را کارکنان شرکتهای گروه صنعتی و بازرگانی افزون تشکیل میدهند. نمونهگیری به صورت تمامشماری انجام شده است. ابزار اندازهگیری، شامل پرسشنامه بررسی مدیریت پیشکنشی با نه بعد اجتماعی کردن، ایجاد شرایط مطلوب،بازخورد طلبی، روشنگری برای تغییر، فرصتسازی برای پیشرفت، مدیریت مسیر پیشرفت شغلی، مهار کردن استرس، نوآوری و هماوردطلب کردن وضع موجود و پرسشنام ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.